Henkilöauto B

Meillä on mahdollista suorittaa autokortti manuaali- tai automaattivaihteisella autolla.

Aloitamme auton ajotunnit koululta tai kotoa. Ajosimulaattori sijaitsee toimipisteellä Haapavedellä.

B-mini - 899,00 €

Suositellaan kokeneille liikenteessä liikkujille, joilla kokemusta auton käsittelystä

Voit aloittaa 2 vuotta ennen kuin täytät 18 vuotta

Kurssi sisältää:
  • ajo-opetusta yhteensä 14 tuntia (7 simulaattorissa ja 7 autolla)
  • pakolliset teoriatunnit
  • opiskelumateriaalin (sähköinen teoriakoeharjoittelu)
  • ajoneuvon käytön ensimmäisessä ajokokeessa
  • kyydityksen teoria- ja ajokokeeseen
  • toimistokulut
  • haku sopimuksen mukaan koululta tai kotoa

B-peruspaketti - 1229,00 €

Kurssi sisältää muuten saman kuin B-mini, mutta ajotunneista ajetaan 4 simulaattorissa ja 10 autolla

Kurssimaksun lisäksi suoritettavat maksut
  • ajokorttilupa 24€-39€
  • teoriakoe 40€
  • ajokoe 99€
  • valokuvat
  • mahdollinen lisäajotunti 89€

HOX HOX Vuonna 2023 81% asiakkaistamme on läpäissyt kuljettajantutkinnon ajokokeen ensimmäisellä kerralla.

Asia etenee näin:

1. ILMOITTAUDU KURSSILLE päästäksesi teoriatunneille ja harjoittelemaan teoriakokeeseen.

2. Hae ajokorttilupa sähköisesti www.traficom.fi tai varaa aika ajokorttiluvan hakemista varten Ajovarman toimistolle osoitteessa www.ajovarma.fi ja toimita passikuvat ja/tai lääkärintodistus sinne mikäli vaaditaan.

3. Varaa ajotunteja. Parhaiten onnistuu tekstiviestillä tai sänköpostilla.

Mikäli et pääse sovitulle ajotunnille, peru viimeistään edellisenä arkipäivänä klo 15 mennessä välttääksesi maksun perumattomasta ajotunnista (40€).

Kauttamme joustava Resusrs Bankin autokoulurahoitus, mistä mahdollisuus osamaksuun jopa vuodeksi korottomana. Lisätietoa tästä