Tietoa Haapaveden liikennekoulusta

Haapaveden liikennekoulu on haapavetinen yritys, joka on perustettu v. 2000. Tarjoamme ajokorttiin tähtäävää kuljettajaopetusta T, AM 120-, AM 121-, A1-, A2-, A-, B-, BE-, C1- ja C1E-luokkiin Haapavedellä ja lähikunnissa. Tarjoamme yksittäisiä teoria- ja ajotunteja ja koulutusmateriaalia esimerkiksi opetuslupalaisille. Palveluihimme kuuluu myös riskien tunnistuskoulutus, terveysperusteinen ajokykyarviointi sekä taloudellisen ajon koulutus. Meillä on toimitilat ja ajosimulaattori Haapavedellä Hakakujalla.

Haapaveden liikennekoulun arvoihin kuuluvat vastuullisuus opetuksesta sekä ympäristöstä. Tähän pyrimme henkilöstön koulutuksella sekä nykyaikaisella vähäpäästöisellä kalustolla. Tärkeintä on valmentaa sinusta turvallinen kuljettaja liikenteeseen.

Tervetuloa koulutuksiin :)